Nocleg Zawoja – Pokoje i Apartamenty – Cyrhel Apartaments

Cyrhel main logo-1

Nocleg Zawoja – Pokoje i Apartamenty – Cyrhel Apartaments

Nocleg Zawoja – Pokoje i Apartamenty – Cyrhel Apartaments

Regulamin rezerwacji

Regulamin rezerwacji

REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM”)

  1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
    1. Niniejszy regulamin jest wzorcem umownym dotyczącym rezerwacji oraz określa prawa i obowiązki Obiektu oraz Klienta.
    2. Warunkiem dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza, przeczytanie i akceptacja postanowień Regulaminu oraz dokonanie płatności.
    3. Klient dobrowolnie dokonuje rezerwacji. Obiekt nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
    4. Regulamin obowiązuje dla rezerwacji dokonywanych od dnia 15.03.2024r.
    5. Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
      1. Klient – osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych (konsument) lub w przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w związku z wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej lub/i jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje rezerwacji w jej imieniu i na jej rzecz (nie konsument);
      2. Obiekt – Cyrhel Marcin Kidoń, Zawoja 2940, 34-222 Zawoja, NIP: 5521679899 tel. 733 133 953, e-mail: rezerwacje@cyrhel.pl
      3. Płatności Online – metody płatności online udostępnione Klientowi przez Obiekt w ramach procesu rezerwacji.
      4. Regulamin – niniejszy Regulamin.
      5. Wewnętrzny regulamin obiektu – określa warunki i zasady przebywania w obiekcie Cyrhel Apartments. Gość obiektu ma dostęp do regulaminu w każdym z apartamentów.
  2. WYMAGANIA TECHNICZNE
    1. Do dokonania rezerwacji wymagane jest połączenie z siecią Internet oraz posiadanie konta e-mail, na który przychodzi wiadomość potwierdzająca dokonanie rezerwacji (w przypadku ukończenia procesu rezerwacji) albo wiadomość e-mail o przerwaniu rezerwacji (w przypadku nieukończenia procesu rezerwacji).
    2. W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy kontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
  3. REZERWACJA
    1. MOMENT ZAWARCIA REZERWACJI: Rezerwacja uważana jest za dokonaną w momencie przyjęcia przez Obiekt prośby o rezerwację – wysłania e-mail do Klienta z potwierdzeniem dokonania rezerwacji. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie wiadomości SPAM lub kontakt z Obiektem. Obiekt zobowiązuje do zapłaty bezzwrotnego zadatku w wysokości 30% wartości pobytu w momencie dokonania rezerwacji. Pozostała należność regulowana w dniu zameldowania gościa w obiekcie. Formy płatności: Blik, Szybki przelew online, Przelew tradycyjny.
    2. ZMIANA REZERWACJI: Zmiana rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. Dokonanie zmiany w terminach rezerwacji jest możliwe po skontaktowaniu się obiektem za pośrednictwem wiadomości przesłanej na e-mail: rezerwacje@cyrhel.pl lub za pośrednictwem szablonu dołączonego do wiadomości potwierdzającej dokonanie rezerwacji.
      2. Wiadomość dotycząca zmiany w rezerwacji powinna zawierać dane: numer aktualnej rezerwacji, data, oraz Imię i Nazwisko osoby dokonującej rezerwacji,
      3. po wysłaniu prośby o modyfikację, w zależności od konfiguracji oferty, zostanie ona zaakceptowana lub odrzucona po weryfikacji dostępności terminów przez gospodarza obiektu.
    3. ODMOWA REZERWACJI: Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie. W takim przypadku, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
    4. ANULOWANIE/ODWOŁANIE REZERWACJI: Anulowanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
      1. Przesłanie prośby o odwołanie rezerwacji poprzez wiadomość e-mail na adres: rezerwacje@cyrhel.pl lub za pośrednictwem formularza dołączonego do wiadomości potwierdzającej dokonanie rezerwacji.
      2. Wiadomość powinna zawierać dane: Numer rezerwacji, data oraz dane osoby dokonującej rezerwacji.
      3. Odwołanie rezerwacji dokonane do 7 dni przed datą zameldowania, nie obciąża gościa pozostałą kwotą do zapłaty.
      4. Odwołanie rezerwacji dokonane 6 lub mniej dni przed zameldowaniem wiąże się z obciążeniem gościa pełną kwotą za dokonaną rezerwacje oraz nadaje obowiązek zapłaty.
      5. Brak zameldowania gościa w obiekcie, wiąże się obciążeniem pełną kwotą za dokonaną rezerwacje oraz nadaje obowiązek zapłaty.
      6. Obiekt zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji we własnym zakresie bez podania przyczyny zwracając przy tym pełną wpłaconą kwotę za zarezerwowany pobyt. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową na podany podczas rezerwacji adres e-mail. 
    5. UWAGI DO REZERWACJI: Uwagi wpisane w formularzu nie wiążą w żaden sposób Obiektu. Obiekt nie gwarantuje ich spełnienia. Obiekt zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mail lub telefonicznego z Klientem w celu ich omówienia oraz poinformowania o odpłatności (zarówno wcześniej jak i w dniu przyjazdu), jeżeli spełnienie uwag/życzeń tego wymaga i ich realizację dopiero po akceptacji Obiektu oraz Klienta.
    6. DODATKI: Dodatki wybrane w rezerwacji są wiążące dla Obiektu i jeżeli konieczne jest ich dostarczenie do pokoju to dostarczenie to następuje do pokoju najpóźniej z chwilą przyjazdu Klienta chyba, że Klient i Obiekt postanowią inaczej w drodze odrębnych ustaleń. W przypadku spersonalizowania dodatku prosimy o wcześniejszy kontakt z Obiektem w celu ustalenia możliwości personalizacji (np. wyboru rodzajów kwiatów, koloru itp.).
    7. PŁATNOŚĆ: Klient może zapłacić za rezerwację poprzez Płatności Online. Zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
  4. POBYT W OBIEKCIE
    1. Warunki pobytu w obiekcie określa odrębny regulamin Obiektu.
    2. Warunki rezerwacji stosuje się bezpośrednio i w przypadku niezgodności z regulaminem Obiektu mają one pierwszeństwo.
    3. Warunki rezerwacji przesyłane są e-mailem razem z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.
    4. Rozpoczęcie świadczenia usługi noclegowej w obiekcie wiąże się akceptacją wewnętrznego Regulaminu obiektu. Procedura akceptacji ww. Regulaminu obiektu dokonywana jest w dniu zameldowania, podczas wypełnienia karty zameldowania. Zameldowanie w formie formularza on-line, oznacza akceptacje warunków wewnętrznego regulaminu obiektu.
  5. PRAWA I OBOWIĄZKI
    1. Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Obiekcie, w tym między innymi regulamin Obiektu oraz regulować wszelkie należności w terminie, a także przestrzegać wszystkich wytycznych, zasad i ograniczeń, w szczególności nałożonych przepisami prawa lub zaleceniami stosownych organów i służb, które obowiązują w Obiekcie.
    2. Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi osobowymi, co do których posługiwania się ma prawo.
    3. Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami.
    4. Obiekt zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej rezerwacji.
    5. Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej Klienta, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
  6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór rezerwacji i jej przydatność do potrzeb własnych jak i osób, dla których wykonuje rezerwację.
    2. Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu.
    3. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na etapie wypełniania formularza czy tzw. porzucenie koszyka zakupowego (nieukończenie rezerwacji) przez Klienta. Wymagane jest ponowne rozpoczęcie wypełniania formularza rezerwacji przez Klienta.
    4. Wyjazd przed zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i jest równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej rezerwacji.
    5. Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie ponosi odpowiedzialności za:
      1. niepoprawnie wpisane dane przez Klienta,
      2. brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
      3. ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Klienta, które stanowią podstawę do dokonywania rezerwacji,
      4. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt,
      5. poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej,
      6. płatności realizowane w ramach Płatności Online.
    6. Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.
    7. Wszelkie roszczenia ulegają przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  7. REKLAMACJE
    1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez Obiekt w ustawowym terminie 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje prosimy składać listownie lub drogą elektroniczną na adres Obiektu. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się.
    2. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Obiekt udziela Klientowi odpowiedzi w sprawie rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.
  8. DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
    1. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz warunki ochrony prywatności określa Polityka Prywatności na stronie internetowej Obiektu.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Obiekt ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie i obowiązują one z chwilą aktualizacji w silniku rezerwacyjnym na stronie internetowej z zastrzeżeniem, że Klienta który dokonał rezerwacji obowiązuje Regulamin w wersji obowiązującej w dniu akceptacji Regulaminu przez Klienta.
    2. W przypadku odnotowania przez osobę naruszenia prawa osoba ta jest zobowiązana do kontaktu z Obiektem.
    3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego lub/i przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania prawa konsumenta.
    4. W razie zmiany lub/i unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy. Obiekt zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w trybie ugodowym, w tym dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym ADR (Alternative Dispute Resolution). W takim przypadku prosimy o składanie skarg za pomocą strony: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL . Podmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php Wszelkie spory pomiędzy Obiektem a Klientem, który rozpoczął dokonywanie albo dokonał rezerwacji nie jako konsument będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Obiektu.

Prawem właściwym jest prawo polskie, a podstawą wykładni jest Regulamin w j. polskim

Powyższy regulamin obowiązuje od 15.03.2024r.

 

REGULAMIN WEWNĘTRZNY OBIEKTU

Niniejszy Regulamin obowiązuje na terenie całego obiektu od 1.11.2023r.            

&1

  1. Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby.
  2. Wynajęcie pokoju wymaga przekazania niezbędnych informacji, w tym danych osobowych Gościa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy.
  3. Gość wpłaca depozyt na poczet zniszczeń o ustalonej przez gospodarza wartości w dniu zameldowania do pokoju.

&2

  1. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który Gość uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju obiektu od godz. 7:00 do godz. 22:00. Po godz. 22:00 istnieje obowiązek rejestracji dodatkowych osób przebywających z Gościem w pokoju.
  3. Gospodarz obiektu może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu:
    • wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub Gości;
    • wyrządzając szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie
    • w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
  4. Dzieci poniżej 14 roku życia, przez cały czas trwania pobytu w obiekcie powinny znajdować się pod stałą opieką osób dorosłych.

&3

  1. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
  2. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
  3. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu, w najszerszym prawnie dopuszczalnym zakresie,
  4. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie,
  5. wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
  6. sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, gospodarz dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości złagodzić niedogodności.

&4

  1. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 – 852 Kodeksu Cywilnego.
  2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pieniądze, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności, przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną.
  3. W przypadku wystąpienia szkody osobowej lub majątkowej poszkodowany zobowiązany jest niezwłocznie po jej stwierdzeniu, zawiadomić organy ścigania oraz gospodarza obiektu.

&5

  1. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
  3. Zabrania się organizacji imprez, wieczorów kawalerskich lub panieńskich.

  &6

  1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy, z winy odwiedzających go osób, jak również z winy osób, za które ponosi odpowiedzialność (w szczególności osób niepełnoletnich), a także zwierząt.
  3. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia gotówkowego z wpłaconego depozytu oraz żądania dopłaty w przypadku przekroczenia jej wartości za wyrządzoną szkodę w obiekcie lub na jego terenie.
  4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach obiektu grzałek, otwartego ognia, kuchenek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, które nie stanowią wyposażenia pokoju.

&7

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju obiektu przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
  2. W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i innych substancji. Obiekt uprawniony jest obciążyć Gości kosztami odświeżenia pokoju (w tym kosztami malowania, wymiany dekoracji i innymi) w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu palenia.

&8

  1. Do obiektu nie wolno wprowadzać zwierząt, w tym psów wpisanych do rejestru ras niebezpiecznych, a w szczególności następujących ras: rottweiler, pit bull terier, bull terier, japanese tomas, dogo argentino, fila brazilliero, staffordshire, amerykański staffordshire terier oraz innych psów agresywnych, a także innych zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia, lub zdrowia ludzkiego, a w szczególności zwierząt jadowitych.
  2. Wprowadzenie zwierząt jest możliwe jedynie po wyrażeniu zgody przez gospodarza obiektu. Konsultacje w tej kwestii powinny zostać dokonane przed przyjazdem do obiektu w formie pisemnej.
  3. Jeżeli Gospodarz wyraził zgodę na przebywanie zwierząt, Gość zobowiązany jest do opieki nad zwierzęciem w sposób, który nie powoduje zagrożenia bezpieczeństwa innych Gości lub zniszczenia pomieszczeń i osprzętu.

&9

  1. Przypadki zdefiniowane w Tabeli Frankfurckiej, zgodnie z aktualną wersją opublikowaną przez UOKiK stanowią podstawę do obniżenia wynagrodzenia oraz obniżenia podstawy opodatkowania ujętej w dokumencie księgowym. W przypadkach uzasadniających obniżenie wynagrodzenia oraz obniżenie podstawy opodatkowania ujętej w dokumencie księgowym z przyczyn innych niż przypadku zdefiniowane w Tabeli Frankfurckiej, warunki obniżenia zostaną ustalone indywidualnie i potwierdzone w formie pisemnej lub dokumentowej. Niniejsze postanowienie stanowi uzgodnienie warunków obniżenia podstawy opodatkowania w rozumieniu art 29a ust 13 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54, poz. 535 z późn. zmianami).

&10

  1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub kradzież samochodu, motocykla oraz innego środka transportu wraz z osprzętem, pozostawionego na niestrzeżonym parkingu na terenie obiektu.
  2. Gość jest świadomy, iż w terenach górskich często występują gwałtowne zjawiska atmosferyczne np. obfite opady śniegu lub silny wiatr, co może uniemożliwić szybkie opuszczenie parkingu lub spowodować uszkodzenia pozostawionych pojazdów. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wynikłe z tego tytułu szkody lub niedogodności.
  3. W okresie zimowym odśnieżanie parkingu prowadzone proporcjonalnie do intensywności opadów śniegu oraz możliwości gospodarza.
  4. Gospodarz może prosić o chwilowe przeparkowanie pojazdów w celu ułatwienia odśnieżania parkingu.
  5. W okresie zimowym zabrania się stania, przechodzenia lub parkowania pojazdów bezpośrednio pod drzewami lub strzechami budynku ze względu na wysokie ryzyko oberwania tafli śniegu lub lodu.

&11

  1. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie górskiego potoku, który podczas opadów deszczu intensywnie przybiera ilością wody oraz szybkością nurtu. Zabrania się zbliżania do brzegu potoku oraz wchodzenia do wody w takich okresach. Zabrania się pozostawiania dzieci w wieku poniżej 18 roku życia bez opieki na terenie obiektu, w szczególności w pobliżu potoku Jałowieckiego.